maanantaina, lokakuuta 16, 2006

Nuhailua

Jaahas, pari viikkoa taas viimesimmästä päivityksestä. No, turha lähteä selittelemään.

Tällä hetkellä on täysi flunssa päällä, nenä vuotaa pahemmin kuin Middlesbrough:n alakerta. Antikliimaksi saavutettaneen tänään illalla noin klo19.30 aikaan, jolloin on todennäköisesti pamahtanut kova kuume. Tällä hetkellä sitä ei näet vielä ole, mutta fiilis on sellainen, että kyse on vaan tunneista.

Mä oon toisaalta aina ollu kohtalaisen tyytyväinen jos oon ollu kipeenä, yleensä en oo mitenkään superpoikki, vaikka kuumetta oliskin. Se on vähän kuin pakkolomaa. Nykyään on meininki vähän muuttunut, osaltaan varmaan sen takia, että hommat joita pitäis hoitaa todellakin seisoo sen aikaa ku oon poissa, ja ne odottaa kiltisti palaamista töihin. Muutenkin oon huomannu et lähiaikoina pelkkä normaali flunssa ilman kuumettakin voi vetää jalat alta. Sitä taitaa alkaa tulemaan jo hieman vanhaks. Käyhän sitä kuitenkin jo lähempänä viittäkymppiä kuin syntymää...

Tän hätäisen ja lyhyen postauksen tahtoisin päättää viralliseen anteekspyyntöön Minyalle, jolle en ehtiny toivottaa hyvää reissua ennen lähtöä. Toivottavasti lapset on mukavia ja päivät ei kulu liian nopeasti. Teet arvokasta työtä! =)

2 Comments:

Blogger Anni said...

Turhaan anteeksi pyytelet, mulla meni viimoiset päivät aika hulinassa, enkä edes ehtinyt varoittaa lähdöstä kuin edellisenä iltana.

Kaksi viikkoa takana, yhdeksän edessä. Nyt alkaa tulla ehkä kulttuuriväsymys, mutta eiköhän tämä tästä :D..

5:30 ip.  
Blogger JuhaniMarokko said...

Mut tää on just niitä hetkiä ku pitää muistaa et se kaks viikkoa takana ja yhdeksän edessä on positiivinen asia. =)

Ymmärrän tosin et voi tuntua hieman rankalta, kaks viikkoa on just siinä rajalla, et "loma" alkaa muuttua rutiiniks. Ei oo eräällä tavalla enää sellaista uutuuden viehätystä. Vaikka eihän lasten kanssa toisaalta näe koskaan kahta samanlaista päivää..? ;)

8:31 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home